23 Februari :)

Idag blir min minsta systerdotter 1 år :D stort Grattis till Vanna (Savannah).. Det är helt sjukt vad tiden springer iväg snabbt.. Sist jag träffade den lilla var hon inte mer än 4 månader & nu är hon 1 år ;) som det är bestämt så kommer jag att träffa de när jag gör ett stopp på vägen hem från skolan snart :D det ska bli jätte roligt att få träffa de..

Idag är det sängliggande dag :( jag ligger nerbäddad nu, dricker massor av te med honung & hoppas på att halsen ska bli bättre igen :)

Just nu blir det inte mycket bloggande, men kommer att skriva lite senare :D



Kommentarer
Nina

Gratta Savannah i efterhand från mig och Don. :)

2011-02-24 @ 05:38:47 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback