21 Februari :)

Denna måndag började tidigt, jag var uppe redan vid 06-tiden då mamma väckte mig för jag hade inget alarm imorse :( brukar ha mobilen till det ju, hehe! Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra denna tidiga morgon, mörkt var det fortfarande ute med, hehe! Jag la mig ner för att lyssna musik (dumt val), jag råkade faktiskt somna om :O men vaknade när telefonen hem ringde som en tok :) tack vem nu än som ringde :P hann inte svare! Jag sov inget vidare inatt, drömde en mardröm om gårdagen :(

Sen var det bara att stiga upp ur sängen, klä på mig, käka lite smått frukost, som bara blev lite av salladen från igår, haha sen gå ner till bussen :) det var inte så svårt att åka dit med bussen som jag trodde, ett byte bara på Södervärn :P haha! Sen stannar ju bussen nästan precis utanför.. Det tog knappt någon tid där inne, var knappt en enda människa, haha så jag hade turen idag :) på vägen ut ser jag bussen så springer lite över gatan för att hinna med den & på Värnhem hade jag tur att 34an kom :D

Under dagen så har jag pluggat en del, nästan så att jag blev snurrig :P haha! Sen tog jag det lite lugnt, har haft mina funderingar denna dag :P sen var det ju dags att bege sig av igen, haha!

Var på ett informationsmöte ikväll, jag har alltid funnit det intressant & trots att jag inte ansökte så fanns där plats för mig också ;) denna gång var vi fem stycken, de berättade allt som var viktigt att veta. Efteråt intervjuade de oss en & en, där de ställde ett par frågor osv.. På en av frågorna svarade jag så här "Jag vill vara med för att jag tycker om att & vill hjälpa andra människor + att alla människor har lika värde", då sa killen att det var 110% rätt svarat, de tycker om människor som kommer dit & att det är stora anledningen till att dem vill vara med, så nu är jag nästan garanterat vidare :) så jag håller tummarna att jag får vara med :D :D för då kommer jag också vara med i RK :D

Efter infot, som tog typ 1,5 tim med intervjuerna så skulle vi hem, men usch vad det var kallt ute & vi fick stå typ 15 min på Värnhem & vänta på bussen :( inte roligt kan jag lova! Då längtade jag efter min älsklings varma famn att krypa till ;) hihi.. Men till slut var jag hemma i värmen igen, eller det var lite kyligt i lägenheten med men tog mitt täcke, vira om mig & satte mig framför tvn lite för att försöka koppla av, gårdagen vill inte försvinna från mina tankar :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback