18 Februari = Fredag :D

Yey idag är det minsann fredag :D vilket innebär helg & jag är LEDIG :D ja, det är riktigt skönt då jag ska försöka få rätt på förkylningen :O jag har problem med näsan, den har varit så i över en månad nu, men den verkar inte vilja bryta ut ordentligt, istället blir näsan täppt, ögonen rinner emellanåt & rösten blir lite konstig, men detta har inte hindrat mig än & ska inte göra det sen heller :)

Nog om det, jag ska snart göra lite mannagrynsgröt & macka till det ;) sen ska jag plocka undan lite, dammsuga & diska från igår :) så det ska nog gå bra, antar jag!

Uppdaterar bloggen senare igen :)



Kommentarer
Nina

Krya på dig min älskade vän!

2011-02-18 @ 14:39:54 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback