17 Februari :O

Usch för denna morgon :( det har varit en otroligt jobbig natt, då jag har legat med oro i hela kroppen, vaknat till ett x antal gånger & verkligen inte fått någon bra sömn, som jag önskar jag hade haft.

Det är inte bara mitt eget mående som oroar mig, jag oroar mig just nu för den ekonomiska biten, hur jag ska kunna klara mig med typ 50kr tills jag får pengar igen, hur det ska gå med mig osv.. Ja, 50kr är alltid något men också det enda jag äger då det har varit mycket räkningar, akutbesök, liknande som blivit betalda. Sen har jag fått köpa mig lite nya tröjor osv som jag verkligen behövde & lite för nöjen :) men det är något jag oroar mig för i en vecka nu :(

Jag får även passa på att använda mitt busskort för det slutar om några dagar sen kan jag inte använda det mer, ikväll går mitt kontantkort ut så kan inte skicka sms eller så mer heller :( men jag ska nog klara det ändå..

Just nu vet jag varken ut eller in, jag vet inte vad jag ska göra, eller hur jag ska vara, jag är som ett stort FRÅGETECKEN just nu, jag orkar ingenting & jag vet inte hur allt kommer lösa sig igen, eller om det någonsin kommer att göra det..

Jag får väl bita i det sura äpplet & försöka ändå, även om det kommer bli tufft för mig, men jag har kämpat i snart två månader, jag orkar snart inte mycket längre till, jag går snart under eller ramlar ihop. Nej, jag vill inte att någon ska tycka synd om mig för det gör inte mig bättre nämligen, jag vill bara folk ska förstå att jag inte är mer än mänsklig, att jag också har känslor, att man inte kan ge mig hur mycket skit som helst & tro allt är normalt osv..

Idag ska jag orka med praktiken, sen är jag ledig i fyra dagar då jag ska passa på att njuta & vila :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback