16 Februari :)

Min LEDIGA dag :)) yey! Det var minsann skönt att få sova ut lite, även om jag var uppe redan vid 9-tiden :P haha! Imorgon är det jobb igen & sen är jag ledig i ett par dagar, vilket känns skönt :) Nästa vecka har jag två dagar, sen är jag ledig en & fredagen består av tentaskrivande & sen jobbar jag helgen :) hihi..

Idag blir det en lugn dag för min del, har bestämt att träffa Nina om hon nu inte glömmer bort att vi sagt vi ska ses idag :( för då vet jag snart inte om hon verkligen ser mig som sin närmsta vän, för man glömmer inte bort när man har bestämt liksom... Så vi får se :)

Det blir även lite pluggande idag, inte alltför mycket men en del hade jag tänkt :) måste bli klart med det, så att jag kan få skriva min tenta nästa fredag :)

Dock så ska jag duscha & äta frukost nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback