15 Februari :)

Kvällen kommer att vara otroligt lugn :) det krävs alldeles snart tändstickor för att hålla mina ögon öppna :P så trött är jag, somnar direkt om jag lägger mig ner, haha! Men det är för tidigt för att sova nu, men jag kommer inte vara uppe länge ikväll :) ibland är det skönt att lägga sig tidigt med..

Dagen på LIAn har varit bra :) jag fick bestämma vem jag & min handledare skulle ta upp :D, jag hjälpte till med maten då jag skalade potatisen & gjorde salladen :) sen torkade jag av hela skafferiet, det var inte det lättaste :P haha! För tänk er ett skafferi, där det kanske finns enstaka av varje, men här var det så många fler & jag flyttade allt för att kunna torka ordentligt, ska jag göra det så ska det också vara ORDENTLIGT ;) sen blev det lunch & den fick vi smaka av så idag har jag minsann ätit fisk, men den var jätte god ju :) sen var det lugnt, många vilar en stund efter maten sen skulle jag sluta för dagen :))

Det går inte att räkna hur många gånger man får höra ordet Tack varje dag ;) det glädjer att man uppskattas för det man gör & för att man finns :) det är personer som verkligen inte tar en för givet & dem flesta får en till att skratta :) det känns bra i hjärtat när man uppskattas för den man är, för det man gör & inte tas för givet av folk..

"Nu ska jag minsann ha en smörgås till & det är nu", "Var inte elaka, ge mig en smörgås NU", hörs det högt & tydligt på nästan hela avd :P en kort stund där efter ser vi att hon sover vi bordet, hehe! Vissa har sina goa uttryck & saker för sig helt enkelt, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback