Tisdag :D

Godmorgon alla glada människor :) idag är det tisdag & det innebär att jag ska tillbaka till praktiken igen :D det kommer bli spännande & se hur det går med det, hehe! Jag måste bara komma ihåg att ta det försiktigt, så att jag inte skadar handen igen, jag vill att den ska bli bättre ju, hihi.. Alla säger åt mig att det kan ta lång tid, även min lärare sa åt mig att sånt kan ta tid innan det blir helt bra.. Sen är sprickan fortfarande skör, så jag vill inte göra den värre.. Det räcker med att frustrationen fanns hos mig när jag hade gips 2,5 vecka.. De får ALDRIG på ett gips på mig igen, hahaha!

Nu blir det käka lite frukost, en varm dusch, koppla av lite för att sen bege mig till praktiken & ikväll kommer älsklingen hem till mig ;) längtar!

Nu får ni ha en bra dag, som sagt handen känns inte helt bra än, därför inte mycket bloggande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback