Soliga söndag :D

Bli inte oroliga om det inte blir så jätte mycket bloggande, handen är inte helt bra, det känns fortfarande & det känns även när jag skriver lite, så jag får ta bloggande när det känns bäst för min egen del..

Idag har det varit såå underbart härligt väder med massor av sol & inte så kallt faktiskt ;) hoppas nu att det är här för att stanna även om jag har hört från andra att det ska bli kallt & lite snö kanske kommer hit :( hoppas verkligen inte det..!!

Vad har hänt den senaste tiden då? Inte så värst mycket, varit sjukskriven & hemma för handens skull, träffat familjen, haft hela familjen samlad :D träffat älsklingen, våra mammor har träffats, jag har varit på bio, sen hemma med älsklingen hos Nina & hennes pojkvän, åt tacos & spelade Monopol Malmö, vilket var riktigt trevligt med många goda skratt :) sen har vi fått bytt fönster osv.. Så, så mycket mer än så har inte hänt, det är nu det kanske kommer börja hända saker, längtar som sjutton till sommaren när man kan ut i solen ordentligt & bada :D får hitta sällskap till alla saker man vill göra i sommar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback