Ska jag eller inte? :O

Nu vet jag faktiskt inte, jag tvekar som sjutton :O någon som kanske kan hjälpa mig?? ;) jag vet att där finns dem som läser min blogg, men som aldrig ens vågar lämna av en enda kommentar, som kanske borde göra det, för att visa att de läser :P jag tvekar dock till om jag ska behöva byta min blogg eller om jag ska tvingas sätta ett lösen för att jag ska kunna veta vem som läser någon som kan hjälpa mig!? Jag måste verkligen komma på hur jag vill göra, för det kan inte vara som det är nu! De kommentarer som jag har fått som är mindre bra, de godkänner jag inte, tycker inte andra ska behöva läsa sånt.. Det är de trevliga & snälla kommentarerna som blir godkända från mig :D



Kommentarer
Din vän <3

Det är din blogg och du avgör själv vilka kommentarer du sparar på Din Blogg. Det är inte upp till någon annan. Det är ditt val av kommentarer som syns. :) Det gör du så rätt i.

2011-04-26 @ 06:31:25 | http://improveme.se/bewhoyouare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback