Säger hejdå här !!!

Nu är det så här, att jag tänker inte radera ut något inlägg som jag skriver i min blogg, skriver man saker om mig på annat håll så får man faktiskt räkna med att jag skriver av mig i bloggen!

Men det kan bli så mycket fel med bloggar, saker kan uppfattas fel, folk skriver av sig men kan framstå som annat osv, ja det kan vara mycket..

Jag vet att några kommer reagera "ah nej, ska du ny byta blogg igen" osv.. Men det skiter jag i, för det är mitt val, inte deras så de behöver minsann inte ens gnälla för det...

Jag har gjort en ny blogg, men jag har inte skrivit något i den ännu, men nu är det så här, för att ni ska få den nya bloggen så får ni faktiskt lämna av en kommentar här, om ni vill kunna fortsätta läsa ;D & om ni inte vill fortsätta med över till den nya så tackar jag iaf för den tiden som ni har läst här :)

Om någon har problem med att jag byter blogg, så håll det för dig själv! Du behöver inte ens kommentera att jag har bytt, för det är mitt val, min ensak, min blogg. Det enda du behöver göra är att byta över till min nya bloggadress & fortsätta läsa, svårare än så är det inte.. Jag tänker inte lyssna på kommentarerna bara för man vill byta & har bytt ett par gånger innan, det är väl inte er blogg heller.. Alla gör som de själva vill..

Så jag tar nu farväl till denna bloggen, för er som inte lämnar ett spår om nya bloggen, kan hända det dyker upp något här men mest troligtvis så tar jag bara bort hela istället...



Kommentarer
camilla

Jag vill gärna ha den nya adressen :)

2011-04-26 @ 20:31:30
Din vän <3

Jag vill gärna ha länken till din nya blogg. <3

2011-04-27 @ 06:34:44 | http://improveme.se/bewhoyouare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback