Onsdag!

Nej jag har inte orkat blogga förrän nu, handen gör ont & det har börjat värka upp till armbågen nu, så fort jag rör armen eller handen :O

Strunt samma, denna natten var äcklig. Jag har nog inte varit så rädd på länge som jag blev när jag vaknade till vid 04-tiden imorse & såg min vänstra hand/arm den var lite av färgen blå / lila, den var helt livlös & försökte jag röra armen / handen så for den fram & bak, sen sträckte jag upp handen min & kände riktigt hur blodflödet kom tillbaka, som rinnande kallt vatten men ack vad skönt det kändes.. Men fasiken vad äckligt det var.. Jag har legat på armen innan när jag sovit, men det har aldrig skett så här förr, jag blev faktiskt rädd sen satte jag mig rakt upp i sängen för att andas ut.. Min högra (skadade) hand värkte något så fruktansvärt mycket men det löste sig för jag somnade om en liten stund efteråt igen :)

Annars så har dagen varit okej, den har bestått av lugnt, har försökt koppla av (misslyckade försök till det), så har jag pluggat en massa! Ikväll har jag kollat lite på Greys, BB & suttit vid datorn! Nu ska jag snart krypa ner i sängen & nanna kudden... Natti Natti hörs snart igen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback