Ny vecka :)

Men den började inte speciellt bra för min del :( jag ligger hemma med förkylning + att jag missar veckan i skolan :( men det är väl inte så mycket att göra åt det nu, det får vara som det är.. Igår var hemsk, speciellt kvällen.. Var helt förbaskat täppt i näsan, kunde inte andas genom den, la jag mig ner fick jag svårt att andas så jag fick helt enkelt sitta upp & då kände jag mig yr :O sen hör jag inte så jätte bra, det blir lock i öronen hela tiden!! Men jag dricker mycket te som brukar hjälpa mig vid förkylningar, dock måste jag bara inskaffa honung för det glömmer jag minsann hela tiden :(

Jag har inte bloggat sen i onsdags :O nej det är inte likt mig, men så kan det faktiskt bli ibland, hehe! Kommer snart lite mer, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback