Nu är det helt klart :D :D

Nu så ska de inte komma in i lägenheten mer för nu är alla fönster bytta :D :D det är bara en gång två män kommer hit & det är för att se att fönsterna inte trillar ut när man öppnar de helt, som det har gjort på området.. Så nu har de typ denna veckan kvar sen har de gjort klart sitt jobb här :D det är mycket finare & ser mycket bättre & ljusare ut :D mee like the new windows ;) jag kommer dock aldrig vända på något fönster för att putsa utsidan, framför allt inte fönstret i köket, haha!
Jag skulle ut med en tallrik till köket efter att ha ätit, då knäppte det till i handen så jag tänkte släppa tallriken rakt ner i golvet, samtidigt kommer en av gubbarna in & tar emot tallriken & frågar vad som hände. Jag tackade honom så mycket, sen fortsatte han att göra klart fönstret :) tack för de snälla människorna som finns! På vår våningsplan står det saker överallt, precis utanför vår dörr står det tre eller fyra kartonger så när man öppnar dörren tror man att det står någon där, hahaha! Men de har grannens lägenhet kvar imorgon, sen är vår våning också klara :) men det kändes taskigt att säga de skulle vara här tidigt på morgonen men de kom inte förrän halv elva, då säger han "godmorgon" när jag öppnar dörren, haha! Han tog ut fönsterna på baksidan som är kvar, stängde båda dörrarna till sovrummen, hehe! Sen kallade de varandra för älskling osv, de skojade med varandra. Vid den här tredje gången de byter fönster så har man vant sig vid det.. Sen tackade den sista för idag & sa att de var klara hos oss :D nu ska de bara ta fönsterbräckena (stavas?) på utsidan..

Just nu ser mitt rum ut som fan (ursäkta) men det är för allt hamna i en stor hög när jag tog ut hyllan som just nu befinner sig i köket där den passar bäst.. Imorgon ska jag tillbaka till praktiken, så onsdag eller torsdag tar jag tag i rummet, ska även sätta upp bordet eller vad det kallas som tvn ska stå på :) ska ta en säck & kasta det mesta & sen lägga ner det som ska sparas men inte används i en låda, sen är mitt rum äntligen som jag vill ha det, men just nu är det en enda stor röra, men hinner inte göra vid det imorgon :( så det får vara så en dag extra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback