Meeeeeeeeeeeennnnnn!!!!

Godmorgon denna tidiga måndagsmorgon!! Jag har dock sovit dåligt inatt, på grund av saker som ligger inom mig & gnager :( men jag hade faktiskt inte behövt gå upp redan vid kvart i sju för byggkillarna har fortfarande inte kommit till vår våning för att byta fönster :O men de kanske kommer någon gång snart får jag hoppas, så att det blir klart & de kan gå igen, hahaha!

Annars, vad händer mer idag? Jo, tänkte ta igen lite med studierna, skriva lite LIA rapporter osv.. Jag vill inte komma för långt bak faktiskt, det är inget roligt :P hehe! Men idag kommer jag bli klar med den extra uppgiften vi fick där vi ska göra vårt eget boende, tycker om såna uppgifter :D

Nu blir det lite frukost för min del, sen får jag hoppas de kommer så de kan byta de förbaskade fönsterna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback