Kärleken ♥

Här ser ni två personer som är försälskade i varandra med hela sina hjärtan, som gör varandra lyckliga & som har en otroligt stark kärlek som är riktig & äkta två personer som inte alltid drar jämt, men som vill dela sina liv med varandra, som ser en ljus framtid tillsammans, som vill ge & uppleva så otroligt många saker tillsammans..

Ja, han är den rätta för mig & min stora kärlek som ska vara med mig livet ut ;) mina känslor blir bara starkare hela tiden & vi kommer hela tiden varandra allt närmre ;)

Vi har gått genom motgångar vi med, med tjafs & bråk, precis som alla andra gör, men betyder det att vi inte passar för varandra eller att min älskling är värd någon bättre än mig? Svar NEJ!! För trots tjafs så har vi aldrig gått ifrån varandra, vi har alltid pratat ut om saker, vilket har gjort att vi klarar oss igenom saker & ting.. Vi litar på varandra, vi är trogna mot varandra, vi kommunicerar..

Vi har jätte många fina & underbart mysiga stunder som är så många fler än tjafs liksom, så vårt förhållande är bra, det kan bara bli bättre men så blir det för alla..

Visst, jag är rädd att förlora honom, eller att just den personen ska komma emellan för hon anser han är värd någon bättre än mig, men hon kan alltid försöka men då har hon inte sett mig reagera!!

Strunt samma, jag kände bara för att säga att ni behöver inte försöka för vi kommer aldrig att lämna varandra ;) vi vill vara med varandra, vi ser framtiden tillsammans & jag är verkligen riktigt förälskad i honom & jag skulle aldrig någonsin göra honom illa, han är liksom det bästa som har hänt mig, han är mitt liv, mitt allt. Utan honom finns det ingen kärlek & inget liv. Jag har aldrig någonsin haft såna här starka känslor för någon som jag känner för min älskling ;) i mina ögon är han perfekt, med världens vackraste leende & hjärtat smälter av hans blick.

Jag älskar min underbaring Fredrik med hela mitt hjärta, över allt annat
Du & Jag




Kommentarer
Din vän <3

Det är rätt Manella. Stå på dig och låt inte någon trampa på dig. Det är inte mycket att ödsla energi på heller när folk inte kan respektera andras val.

2011-04-26 @ 06:24:27 | http://improveme.se/bewhoyouare
FRedrik

Älskar dig min stora fina kärlek

2011-04-26 @ 09:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback