Hur många lingon finns det i världen?

Först vill jag skriva att jag är otroligt glad att gipset är borta, det känns otroligt skönt! Dock gör det ont i handen, den har inte samma rörliga funktion än men det kommer väl & långfingret är ju skadat, men det går över det med. Jag tänker inte gnälla, men ont gör det fan i mig än, men jag ska kämpa emot det så att handen blir fullt normal igen, hehe.. Han kollade bara på handen så litar på honom att den är läkt & sen vill de inte gipsa igen eftersom långfingret tagit skada!

Nog om det, nu ikväll var jag på bio med älsklingen & hans syster var med, vi såg Hur många lingon finns det i världen. Jag har velat se den sen jag hörde talas om den & nu blev det ikväll :D

Filmen är så pass ny att jag inte tänker skriva så mycket om den ifall någon läsare inte har sett den men skulle vilja se den.

Jag kan rekommendera den, den är både sorglig men rolig med :) man får sig ett gott skratt, är man lite känsligare så kan man få lite tårar med, vilket jag faktiskt fick, hihi men blev ledsen!
Jag ska absolut ha den filmen i samlingen hemma :) nu är där ett par andra filmer jag skulle vilja se på bio, kanske kanske man kan det, hehe!

Efter bion blev det McDonalds, sen på vägen tillbaka blev jag dock lite besviken, jag kände mig lite lurad så jag var ledsen :( men men... Så nu är jag riktigt nere, känner inte alls mig glad & vet knappt vart jag ska ta vägen liksom!! Jag har all rätt att känna så med.. Precis innan bion så pratade jag & älsklingen & då sa han att jag skulle få lite ensam tid med honom efter filmen, men fick jag det? Nej, han körde mig hem, sen skulle han hem till sin mamma & se film, så lite lurad kände jag mig, men mest besviken för då hade han inte behövt säga så.. Kände inte heller som han heller brydde sig eller ens ville för då hade han ju varit med mig en stund efteråt, eller hur? Så jag vägrade gå hem, utan gick runt en runda, sen gick jag upp, ville inte visa att tårarna hade kommit, ingen skulle behöva se mig ledsen.. Nu sitter jag lite här men funderar på att gå ut lite igen, klarar inte av att enbart sitta här när jag är så ledsen... Jag kanske är knäpp men sånt känns när man sett framemot något men sen det inte blir av liksom...

Nu får ni inte läsa mer här, för nu drar jag ut... Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback