Hoppas Hoppas :D

Igår var jag fortfarande inte helt frisk, men jag masade mig ner & gick på mötet ändå, som det bestämdes i sista minuten! Jag var smått nervös när jag kom dit, men den nervositeten försvann ganska så snabbt igen! Det ställdes en del frågor, han kollade igenom papprena jag hade med mig, sen fick jag själv berätta lite!

En halvtimme senare var det slut & jag fick lov att gå hem igen :) jag får ett besked på måndag eller tisdag *håller tummarna*, det är bara en person som han ska prata lite med, personen som är avgörande med det hela om det blir ett ja eller ett tyvärr! Så lite nervös är man, men samtidigt så vill jag bara få ett besked, så att jag vet.. Men det ser ljust ut, det är 90% chans att det blir ett ja! Och blir det ett ja så kommer jag att skutta av glädje :D :D

Sen åkte jag snabbt förbi Camilla för att hämta fotona, sen åkte jag hem igen, pluggade lite & tog det lugnt, jag är inte helt av med förkylningen & vill faktiskt inte göra den värre.. Jag tar det säkra före det osäkra!



Kommentarer
Din vän <3

Hej vännen, jag håller tummarna och hoppas på allt med det. <3

2011-04-21 @ 20:15:08
Din vän <3

Det kommer att bli som du vill, så det kommer inte bli några problem. :)

2011-04-22 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback