Hmm

Jag har haft en del funderingar idag, det känns lite trist faktiskt :( det känns som att där finns en person som gärna ser att jag & älsklingen skiljs åt, så känns det faktiskt & just nu känns det ännu starkare! Om hon nu så gärna vill det så kan hon få sin vilja igenom, för det sista jag vill är att komma emellan de två & då kan hon ha honom för sig själv!
För min älskling påverkas ändå av vad andra tycker & hon har ju alltid rätt, så hon tycker han är värd någon bättre.. Det är så typiskt andra människor, bara för man inte gör & är som andra vill så passar man inte ihop med älsklingen! Om det ska hålla på så här hela tiden så kan jag lämna honom så hon blir glad någon gång!!! Tycker bara det är så löjligt att det inte sägs rakt till mig, utan man får veta allt genom omvägar.. Är det så jävla svårt (ja, jag är less) att prata med mig om det direkt, än att gå genom honom hela tiden.. Hur fan tror de att det känns för mig liksom.. Då känner jag mig inte alls ett dugg välkommen när de inte ens kan tala med mig när det är något.. Sånt stör mig riktigt förbaskat mycket..!! Och det STÅR jag för!!

Men älsklingen har inte varit världens snällaste mot mig, men det pratas bara om hans verision, vilket gör att de får bilden av mig som en dålig flickvän som gör älsklingen min illa.. Men det talas aldrig om vad han gjort mot mig, nej det är det tyst om.. Inte undra på att jag får hela skiten.. Dock bakom ryggen på mig!!!!!

Om hon inte vill se honom lycklig, så kan jag försvinna ur hans liv, så blir det bättre så kanske han träffar någon som hon tycker är värd honom.. För jag orkar inte med att jag alltid ses som den dåliga!! Man är fan två när man har ett förhållande, inte en!!

Och så länge denna starka känslan finns inom mig så kommer det bli ännu svårare för mig, speciellt att kunna se de i ögonen igen! Så jag funderar på om jag ska ge upp vår riktiga kärlek bara för att det finns en eller två personer som gärna ser oss gå isär.. Sen älsklingen själv verkar inte veta vad han vill, vilket gör mig ledsen för han skriver på sms & säger när vi ses hur mycket han vill vara med mig, hur förälskad han är, oavsett vad någon annan tycker/vill så ska det vara vi, ingen ska komma emellan vår lycka, han ser mig som den rätta, sin framtid & stora kärlek etc.. Så varför säger han då såna saker till mig, men annat till de personerna? Då ljuger han för någon av oss & det sårar mig just nu..!!

Jag sitter faktiskt med stora tårar i ögonen när jag skriver detta.. Jag trodde att om man ville sin näras bästa & att den ska få det bra så ska man acceptera om den känner sig lycklig med någon, inte försöka få de att gå isär liksom! Någon jag känner skulle aldrig ens kunna tänka en sådan tanke!! För de vill mitt bästa, se mig lycklig & glad & nu är jag det med älsklingen & de är bara så glada för min skull liksom :)

Men kommer det fortsätta så här, så kommer jag att knäckas inom mig, då är där inte en enda människa som ser mig igen.. Hur kul känns det för mig som tar examen, ska jag bjuda de eller inte? Jag vet fan varken ut eller in med det numera.. Jag tvekar om den frågan!! Inget annat..!!

Jag var så glad när jag vaknade imorse, jag & älsklingen har det bra osv & så dyker detta upp, det kändes som en kniv i ryggen mot mig, det är något av det värsta jag vet, när folk stör sig på något men inte kan tala med mig om det själva, utan de måste gå bakom ryggen på mig..

Nej, jag är så ledsen nu att jag inte kan skriva något mer...!!!



Kommentarer
Din vän <3

Jag tycker inte du ska bry dig om deras kommentarer och be Fredrik att inte lyssna på de heller. Det är bara löjligt. Det är de som inte kan respektera dig och honom tillsammans, då ska du inte ödsla energi på de heller.

2011-04-25 @ 15:03:08 | http://improveme.se/bewhoyouare
Ninni

Skit i vad andra tycker och tänker, de är huvudsaken att du tycker om Fredde. Fredde har alltid lyssnat på vad andra tycker och tänker för det har han gjort med mig med, men jag har inte brytt mig:) Jag tycker att du ska gå efter vad ditt hjärta säger inte vad den här personen säger. Fråga fredde vad han vill och inte vill. Men innerst inne vet du svaret vad han vill och det bara till det positiva. Hoppas du kommer på benen tjejen alla förtjänar det bästa och du har hittat det du vill ha och varför ge någon annan chansen att ta honom ifrån dig var stark och visa inte att du bryr dig.

2011-04-25 @ 15:06:12 | http://ninnicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback