Dagarna som har gått ...

... jag tänker faktiskt inte göra någon större uppdatering, tycker ändå vissa är dåliga på att höra av sig, så varför ska de läsa om det som händer i mitt liv i min blogg?

I alla fall, i fre var jag på praktiken, det var strålande solsken så jag var ute med några boenden i trädgården, snackade & gick runt :) det var riktigt trevligt. Efter kvällsmaten så blev jag attackerad av en irriterad förkylning & näsan blev helt täppt..
Fick även ett samtal där ett ex till en tjejkompis hotade mig & ville ha fotobevisen på vad han gjorde mot henne för ett tag sen, han hotade mig till livet för att jag inte säger var de är.. Jag bryr mig inte, jag tar det som tomma hot, för han vet att jag känner personer som lätt fixar honom om han det minsta rör mig.. Efter samtalet så skrattade jag, för jag tycker sånt är otroligt löjligt att hota folk.. Omoget!!
Nu är jag mörkrädd & lättskrämd så det var inte direkt roligt att gå hela vägen hem efter praktiken, för det var lite mörkt ute ändå men promenaden gick snabbt.. Kvällen blev ett rent helvete :(

I lördags mådde jag inte speciellt bra, men jag masade mig till praktiken trots allt, där jag var tills klockan blev tolv :) jag var den som fick gå in på andra avd & servera frukosten till alla i den turen de kom upp, hjälpte till att mata den ena, dukade av, ordnade med disken & skalade potatis.. Samtalade med en del boende & den ena, han ville ha mitt namn så att han kan rekommendera mig :D sen fick jag gå över till min avd igen :) nej, de utnyttjar inte mig, utan de vill se hur jag passar på andra avd med ifall jag skulle få ett jobb där :D men visst lite jobbigt var det för innan jag gick dit hjälpte jag att ta upp två med lift, sen en helt själv & efter jag hade varit på andra avd (innan jag fick sluta) så tog jag upp en annan helt själv.. Hehe.. Men jag klagar inte så :)

På kvällen kom älsklingen hit, men det blev inte som jag hade tänkt mig, men så kan det vara ibland.. Istället hade vi en lång pratstund tillsammans innan vi gick hem till mig för att äta lite & mysa ;)

Söndagen var inte bra, älsklingen var här på förmiddagen, sen blev det allt sämre med mig, började dock redan på morgonen men försökte stå ut liksom.. Förkylningen tog över min kropp helt :( så eftermiddagen & kvällen blev inte speciellt bra för min del :(

Liten uppdatering, mer detaljerat får ni fråga om eller om något är oklart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback