♥ 11 underbara månader ♥

Idag har älsklingen & jag 11 helt underbara & fantastiska månader under dessa månader har vi haft tjafs & oenigheter men det har ändå varit med mysiga stunder, roliga saker & underbart tillsammans & under dessa månader har vi även förlovat oss ;)

Han tog mig med storm, han fick mig att tro på kärleken igen, han fick mig att förändras till det bättre, han fick mig att ge & få uppleva den stora äkta kärleken som är något av det finaste i livet ;) han ger mig trygghet, hans närhet ger mig pirr i kroppen, har den underbart härliga känslan i kroppen där känslorna bara flödar omkring när man är förälskad!

Mina känslor blir bara starkare, vår kärlek blir starkare & tillsammans övervinner vi allt ^^ inget/ingen kan någonsin komma emellan & dela på oss! Då får ni med mig att göra!

Han är det bästa i mitt liv, han är mitt liv, mitt allt, min rätta, min framtid som ska vara med mig livet ut, jag litar på honom som jag aldrig har litat på någon förr, jag har gett honom mitt hjärta, han hittade nyckeln till mitt hjärta & behöll den, snälla tappa aldrig bort nyckeln älskling, då skulle jag bli förkrossad!

Han är mitt eviga hjärtegull & den perfekta fästmannen i mina ögon & för mig ;) jag vill varken ha eller se på någon annan, mitt hjärta smälter för min älskling, INGEN annan!!

Tack för att du finns, för att du är den du är & för att du är MIN!! Jag kommer alltid vara din så länge du vill ha mig, du är min stora kärlek & behåll nyckeln till mitt hjärta, du kommer aldrig någonsin ångra dig.. Älskar dig med hela mitt hjärta, över allt annat mitt underbara hjärtegull



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback